Övningskörningen

Måste skryta lite om min övningskörning för den får mig att må så himla bra!
Tog 5e lektionen idag och nu gick det betydligt bättre än de två senaste gångerna! :)
Idag har jag gjort en perfekt fickparkering, vänt en saxvändning i en backe och nästan krockat med en annan övningskörare som körde som en dåre! :)
Min körlärare är grym och jag gillar han skarpt!!! :)
Imorgon kör jag dock med ny kille, så känner mig en gnutta nervös för att jag inte ska trivas lika bra att köra med honom..
men vi får väl se!
Att börja övningsköra är iaf det bästa och roligaste jag har gjort på länge och jag bara längtar tills jag har mitt körkort i handen!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej,

Jag har sökt runt lite på bloggportalen och såg att du håller på att ta körkort. Jag har utvecklat en körkortsteoriapp till iPhone som heter Ta Körkort (http://goo.gl/lu8kwl).

Den innehåller över 1000 teorifrågor och all teori för att klara det riktiga teoriprovet. Om du vill kan du få appen gratis och testa den. Om du gillar den får du gärna skriva nått litet inlägg om den i din blogg.

Om detta är någonting som är intressant får du gärna mail på [email protected]

Trevlig dag!
Patrik Jansson

2014-05-31 @ 11:42:47
URL: http://www.teoriappar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0