Min tappre lille hjälte!

Tycker så synd om min lilla superhjälte! 
Tredje dagen med feber nu och han orkar inte ens stå på benen utan ligger bara ner och vilar...
Började i söndags med feber och en kräkning på natten...
Sist han var sjuk var i Juni-juli någon gång förra året så det händer väldigt sällan!
Oftast är han full av liv så det gör ont i hjärtat att se han såhär kraftlös!
På ett dygn lyckades jag inte få i han annat än lite välling men igår gick det bra med lite saft jordgubbar och äpple!
Imorse ville han äta frukost med oss och fick i sig lite ägg och blåbärssoppa! 
Jag hoppas innerligt att jag snart får tillbaka min kille som sprudlar av liv så fort han slår upp ögonen på morgonen! 
Zelma är inte heller helt okej, har diarré och är väldigt mammig men ingen feber!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0