Inte nog med att...

Inte nog med att Zackarias blev sjukare än någonsin
Nu är Zelma också kräksjuk
Men utan feber och hur pigg som helst

Dessutom tappade jag min mobil igår
Under hissen i min lägenhet!
Ja, under hissen
Ingen aning om hur det gick till!
Som tur var har mkb-kontoret öppet just när detta händer så jag fick gå dit i panik, med två små sjuka barn...
Fortare än kvickt var problemet löst och jag hade fått tillbaka min telefon fullt fungerande! 
Tack Micke! 
Du är toppen!

Påvägen träffade jag några kära grannar som hjälpte mig att få tag på medicinen till Zackarias
GULD värt! <3
Tidigare på morgonen var vi på vårdcentralen och det visade sig att min prins har något virus i kroppen... Så nu ska han äta penicillin i 10 dagar.... 
Puh! 
Giv mig styrka!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0