Första träningsveckan är avklarad!

I måndags började jag med min träning efter Olga Rönnbergs fantastiska bok 
Träning för nyblivna mammor
3 pass i veckan börjar programmet med och idag gjorde jag sista passet för denna veckan.
Imorgon blir det promenad och söndag=vilodag!
Just idag kände jag att träningen blev mer rofylld och nästan meditativ
Är sjukt nöjd över att äntligen kommit igång med att ändra min egna livsstil
Lunchen idag blev en varm sallad med lax och tomat tillsammans med hommus blandad med 0,03%kvarg! ❤
Samtidigt visade SVT1 en underbar repris av en klassisk konsert och jag höjde ljudet på tvn till max!
En underbar lunch med andra ord! 
Nu ska jag gå å hämta barnen å sen gå till deras farmor och farfar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0