Bebis!

Ja gott folk, tänkte att det är dags att släppa bomben!💣
Det kommer en till bebis hit i slutet av oktober 😃
Jag är gravid! 💖
Den 25/10 är jag beräknad att föda 
Så jag har redan hunnit gå 2 tredjedelar av graviditeten!

Har dock bara vetat om detta i två veckor nu, så beskedet kom som en chock 😉men nu har jag hunnit smälta nyheten och känner att jag gärna vill dela med mig av min lycka!
Känner på mig att det är ännu en pojke... 
Det är min magkänsla och kvinnliga intuition som är väldigt säker på att en pojke växer i min mage! Kan såklart ha fel men det spelar absolut ingen roll 😊
Har redan hunnit gå på ultraljud och bebisen mår hur bra som helst! 💖

Värre är det med mig, men nu är det inte så långt kvar till Bf så jag slipper lida så länge till! Haha 😉
Mår illa iprincip 24/7
Har noll matlust
Börjar få foglossning igen och är konstant trött!
Annars är allt hur bra som helst! 😊
Haha 😉
Längtar nu tills hösten är här!!!!!!!!! 💙






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0