Kan det verkligen vara sant?

Jag ligger här i ett bad och det är alldeles tyst
Kan det verkligen vara sant att mina två små barn redan ligger i sina sängar och sover? 
För en gångs skull utan skrik å panik halv nio på kvällen?
Japp! Å det känns helt underbart!
Jag passar på att njuta i fulla drag med ett hett bad, en god kopp te och efter det väntar en sallad på mig i kylen! 

Och varför denna lyx? 
Jo ungarna har fått leka av sig rejält på Busfabriken! Hahahaha
Jag önskar att vi kunde flytta dit! :):) ;)

1 vecka kvar tills jag tar min lärarexamen!!! Tjohooo :)
Det trodde jag inte i höstas :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är en härlig känsla, när barnen sover gott! Jag tvivlade aldrig på dig, du kan vad du vill! Kram älskade lilla dotter!

2014-01-09 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0