Fredag!

Ännu en fredag är här
Tiden springer som vanligt iväg!
Igår fick Zelma sitt ettårsvaccin och sedan igårkväll har hon inte alls mått bra
Så idag är vi hemma och har mamma-dotter-mys
Hoppas att hon blir frisk tills imorgon för då kommer mormor på besök
 
Veckan har präglats av ångest och oro
Oro över att inte kunna betala mina räkningar denna månad
Men igår fick jag svar på att det hela löser sig
Så nu tar vi nya tag igen!
 
Bloggen har fått hamna på sista plats i mitt liv just nu vilket jag tycker är tråkigt för jag älskar att skriva av mig och berätta om vad som händer i mitt liv...
Men jag är helt säker på att jag prioriterar rätt just nu <3
Hoppas att ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0