September månads glossybox

Kom på att jag aldrig la in förra månadens glossybox :)
Så här kommer den!

Varje månad brukar jag vara hur nöjd som helst
Dock inte denna månad
Anledningen?
Glossybox trissar upp folks förväntningar genom att lova guld och gröna skogar (i detta fall ett fullzice mineralpuder)
I boxen kom sen en ögonskugga/highlighter som i och för sig var av mineraler men dock inget puder!
Därav besvikelsen denna månad!
Däremot gillar jag blandningen och överraskningen som vanligt!
Dessutom fick vi en extra ansiktsmask och 2 gratis filmer på film2home varav jag har sett Gatsbyfilmen som jag för övrigt annars hade hyrt själv
Så det var toppen :)
Betyg denna månad 1av 5 endast för att jag känner mig lurad!
Annars hade den blivit en 4a...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0