Glossybox oktober

Tralala jag är så nöjd å glad!
Fick min första av 2 glossyboxar idag! 
Så himla nöjd
Värdet ligger på drygt 534:- 
Är du sugen på att prova?
Skriv din mailadress i kommentarsfältet så skickar jag mer info! :) 
Ser fram emot min andra box och att få testa alla produkter! 
I löve glossybox! ;)
'
 
Månadens box Fall Into Beauty innehöll:
 
 
KÉRASTASE-Spray á Porter:299:-/150ml (50ml)  : Ett saltvatten spray som skall ge håret textur och den innehåller värmeskydd
 
GARNIER- 5 Second Perfect Blur 140:-/30ml (Fullsize) :En mattifierande primer som skall göra att huden upplevs mer jämnare

ELIZABETH ARDEN-Optimizing Skin Serum 555:-/30ml (5 ml)  : Ett serum som ska jämna ur hudtonen och göra linjer mindre synliga
 
OCÉANE - Make Up Remover Pen 45:-/3ml (Fullsize) : En smidig remover som ska underlätta att ta bort överflödig make up runt ögon och läppar
 
SHEER COVER- Lip To Lid Highlighter 149:-/1g (Fullsize): En bronzer och highlighter


3/5 Fullsizeprodukter
5/5 I betyg från mig!

Kommentarer
Postat av: Josefin Z

Denna box fick också 5/5 av mig. Helt perfekt!

Svar: Kul att läsa ditt inlägg om te! :) Jag dricker också gärna många goda koppar te nu när det är kallt å ruskigt ute! :)
Kicks

2013-10-29 @ 16:07:17
URL: http://pinchoffab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0