Årets adventskalender

I år får jag en alldeles egen adventskalender! :) 
Barnen har en egen 
Min kommer från Kicks och nu ser jag verkligen fram december!
Im a very lucky girl ;) :) <3
(Jag fick ett presentkort tidigare i höst av min mor, så idag bestämde jag mig att det skulle gå till delbetalningen av kalendern) 



Jag köpte även nytt schampo idag 
Från tresemme
Fullspäckad dag idag
Vi har både avverkat Emporia Ikea och Mobilia 
Här är ett foto på min finaste superhero som togs på Emporia :) <3

Nästa vecka fyller han 2 år! 
Tänka sig så fort tiden har gått
Det blir kalas gånger 2 och jag hoppas att han blir glad för sina presenter :) 

Dagen började kl 4 imorse pga att vi drog tillbaka klockan en timme så nu ikväll är jag lagom mör :)
Känns som om dagen aldrig kommer att ta slut! 
Men snart så börjar Solsidan och efter det tänker jag SOVA! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0