Sunday sweet sunday

Veckan har försvunnit i en rasande fart precis som den brukar!
I skolan har vi haft minst en föreläsning varje dag 
Veckans måltid intogs på orkanenrestaurangen, himmagjord raggmunk med fläsk och rårörda lingon! Hur gott som helst! <3
Det har även hunnits med en sväng till Leos Lekland mitt i allt plugg!
Imorgon måndag är första dagen på min 4veckors slutpraktik och det ska bli spännande! :) 
Jag har varit på förskolan innan men då i andra lokaler
Så nu blir det 4 intensiva veckor innan julledigheten
Idag har jag varit ensam med barnen eftersom mannen jobbade
Jag hann med att tömma diskmaskinen x2, laga 2 middagar för den kommande veckan, tvätta å hänga upp tvätten och slutligen städa undan i lägenheten. 

Dessutom har jag varit totalt sminkfri hela veckan, (sedan förra fredagen) 
pga någon allergisk reaktion på ögonen.
Nu under praktiken blir det samma style 
Känns inte alls särskilt viktigt att sminka sig när man arbetar på förskola! ;) 

Denna vecka avslutar jag med en hårinoackning och ett bad, solsidan efter det och sedan blir det sängen! 

Hoppas att ni får en härlig vecka!
Jag ser fram emot onsdag för då ska jag få träffa min älskade lillebror <3
Ja! Jag fuskar i år och börjar med julmyset redan i november ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0