Inget socker eller skräpmat fram tills midsommar

Olga Rönnberg får mig att må så bra :)
Idag postade hon en utmaning på hennes fb-sida MammaFitnessSweden:

En utmaning till er: sockerfritt fram till midsommar.
Vem hänger med?
Inget socker, skräp, alkohol.

YES! Jag är verkligen PÅ!!! :)
Detta är verkligen vad jag behöver just nu
Efter mina två graviditeter äter jag sjukt onyttigt varje dag och jag trivs inte med det själv.
Någongång då och då är väl helt okej, men verkligen inte som jag har det nu när jag dricker läsk/äter godis och kakor varje dag
Så var jag verkligen inte innan så vad jag vill med denhär utmaningen är lite att hitta tillbaka till mig själv <3

Alkoholen blir en lätt match, inte druckit en droppe på 5 år nu i augusti
Sockret och skräpmaten blir dock en riktig UTMANING!

Lets GO!

Jag älskar Olga! <3 PUSS på dig
Dessutom var jag en av de lyckliga vinnarna i tävlingen om ansiktsbehandlingarna!
Det får bli en belöning efter mina 15 dagar i avhållsamhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0