Glossybox Juni

Igår kom min senaste glossybox och jag hämtade den som vanligt på Maxi
Denhär månaden är den designad av Therese Sennerholt som gör fina tavlor av citat
Skulle gärna vilja ha en av hennes tavlor :)
Men sålänge får jag nöja mig med månadens box som passar perfekt på väggen!
Innehållet denhär månaden gjorde mig glad!
Gillade direkt läppbalsamet från figs&rouge som gör läpparna skönt mjuka
En ögonfransböjare har jag aldrig någonsin ägt, så tack för den glossybox ;)
Lacket från chinaglaze var fint, men som med alla mina lack så flagnar det efter mindre än 1 dags användning
Tråkigt tycker jag eftersom jag inte har supermycket tid över till att fixa naglarna jämt!
Det bästa lack jag någonsin testat var faktiskt det som vi fick i majboxen! Det får de gärna skicka fler av till mig ;)
Hårsprayet känns lockande och ea-krämen likaså (trots att provet är miniminilitet)
Nu väntar vi bara på att manboxen ska komma också :)

https://cdn1.cdnme.se/956270/6-3/pic_51cc9793ddf2b3093de45fd5.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/956270/6-3/pic_51cc979fe087c328df6028ef.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0