Något jag inte klarar mig utan

Juni månads glossybox var den bästa box jag fått sedan jag startade prenumerera i april-12!
Den underbara ögonfransböjaren från Elite har blivit något som jag inte klarar mig utan ;)
Den böjer fransarna jättebra och de blir hur fina som helst!
Dessutom innehöll boxen 3/5 fillziceprodukter vilket i sig är toppen
Boxens totala värde blev ca 500:- och jag betalade som vanligt 139:-



Senaste inköpet är en ansiktstvätt i skumform från Loreal
Den är verkligen återfuktande och har också blivit en favorit här hemma!
Crèmen från themanbox från Sasco med Aloevera är också suverän! ;)
Perfekt mot myggbett och solsvedd hud!

 

Varje månad funderar jag på om jag ska avbeställa nästa box

Men jag kan helt enkelt inte, jag är beroende! ;)

Lägger mest pengar på ungarna ändå så detta e jag värd :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0