Juli månads glossybox

Igår kom månadens glossybox :)
Jag jublade väl inte direkt över innehållet men det var en skön blandning och jag älskar verkligen fina förpackningar och inslagningar!

Nagellacket var härligt rosa och jag är nyfiken på om primern hållet vad den lovar :)
Rosdoft för mig går fetbort så den får bli en present till någon!
Dock älskar jag märket anatomicals så de får gärna skicka fler produkter därifrån till mig ;)
Ett annat favoritmärke som kom i månadens box är beautybird, deras tvålar är fantastiska så jag testar gärna denna fotgelen
Inpackningar kan inte håret få för mycket av och goldwells är fint rosa och doftar gott!

Betyg 4/5 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0