Estée Lauder Vivid Shine

Var med i en tävling på Facebook för några dagar sedan och idag fick jag ett mail där det stod att jag vann! :D
Vinsten var sminkprodukter från Estée Lauder!!!
Gissa om jag blev glad ;)
Tidigare i veckan fick jag även ett mail från Malmö Högskolas studentcentrum eftersom jag tydligen hade vunnit en julklapp som låg och väntade hos dem :)
Så idag var jag och hämtade min vinst som jag var övertygad om att det skulle vara en tråkig facklitteratur av något slag, men döm min förvåning när jag såg att det var en biobiljett och en tygpåse med Malmö Högskolas logga på!
Biobesöket får nog vänta ett tag, var ju iväg med bästa Minna nu i helgen, åt en bit mat å såg Mammas pojkar på Entré! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0