Gratissaker

På sista tiden har jag fått måna gratissaker och jag tänkte därför göra ett inlägg om just de saker som jag fått.

Först ut en goodiebag från mammaboostentheshow som jag var på i veckan med mina tjejkompisar!
Den innehöll bl.a. Handcreme från Oriflame, något läppbalsam som luktar körsbär, en mascara och parfymprov!
En värdecheck på lindex, choklad Ramlösa (ej med på bild) tidningen Mama och tuggummi! :) 5/5 i betyg! 

Den andra goodiebagen kom från läkerol och den fick jag på Triangeln när Idolerna kom på besök!

En snäll man erbjöd sig att ta en bild på oss alla :) <3

Sedan har jag fått halstabletter från Smartson och Fishermansfriend! 
Dessa får mig att tänka på min far som sedan jag varit liten alltid ätit dessa! :)

Jag fick också ett till choklad från tidningen Mama! :) men den har jag ingen bild på! Var iaf mörk choklad med havssalt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0