Blåmärke

(Gammalt inlägg från november 2013)
Jag får nog blåmärken väldigt lätt! 
Häromdagen gick jag rakt in i kanten på grinden till förskolan där jag har praktik och idag ser jag ut såhär! 
Ligger i badet just nu 
Barnen somnade efter mycket om och men
Zackarias som nu nyss fyllda 2 år har lärt sig att hoppa ut ur spjälsängen!
Så nu kan man inte längre bara lägga han i sängen med en flaska välling tills han somnar själv för nu tycker han det är jätteroligt att gå upp igen!
Sova är ju inte alls kul och helt överskattat om du frågar mina två små! ;)
Så vad får en trött mamma göra då?
Jo hon får klä på barnen och sig själv, dra på regnskyddet över vagnen för det öser ner där ute... Och gå ut! :)
Efter 5 minuter sover bägge barnen sött och jag kan traska hemåt igen, dyblöt! :)
Ovanpå detta är Zelma sjuk, jag själv och Zackarias förkylda, han har dessutom haft näsblod och ja just det, icke att förglömma:
Mensvärken från helvetet!!!👿
Det enda som lindrar är varma bad så det tappade jag upp såfort ungarna låg i sina sängar :) 
Nu väntar jag bara på att de ska vakna när som helst
För att sova längre än 30-30 min är ganska ovanligt hemma hos oss. ❤🌟💜💚💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0