Hösten är här!

Nu är hösten här och jag fryser rejält om mina fötter!
Ny vecka och mannen ska jobba kväll
Inget populärt hos mig men jag hoppas att veckan kommer att gå fort!
Helgen försvann i en rysande fart och jag vet knappt vad vi har hittat på
Vi träffade iaf Zackys underbara vän Othilia som har blivit så stor nu :)
Sen har vi mest tagit det lugnt och umgåtts med familjen!
 
Snart är det dags för oss att äntligen köpa ny soffa!!! :)
I den skulle jag vilja ligga med nya varmare täcken och kuddar nu när det är så otroligt kallt!!
Det har dom på http://www.trademax.se så det lägger jag till på min önskelista!
Just nu har de en kampanj för bloggare där man får ett presentkort hos dem värde 500:-!!!
 
 
 
Funderar du på hårförlängning?
Titta in på:
www.delightfulhair.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0