ZzzZZZZzzzZZZZzzz

Äntligen sover bebisen
Efter panikskrik när han fick sin medicin
Blir man någonsin van ?
Är inget roligt kan jag tala om...
Var hos läkaren igår - hela dagen
Fick chockbeskedet att Zackarias har förkylningsastma
Ingen förklaring eller instruktioner om hur vi skulle göra
Bara ett recept på en inhalator från apoteket...
Blev rent av chockad på vårdcentralen så kunde inte ens ställa några frågor
Som jag naturligtvis borde ha gjort!
Fick ist ringa 1177 när vi kom hem
Som också blev chockade över att de inte visat hur man använder inhalatorn på VC...
De skickade oss till en ny kvällsöppen VC som där gav Zackarias inhalationer av en ångmaskin...
Vi hade inte ätit på hela dagen när kvällen var här så man var lagom mör... :)
Allt var bara upp och ner och KAOS i mitt huvud
Idag känns det mycket bättre med hans andning
Men det e fortfarande jobbigt att ge honom medicin för han bara spottar ut den och skriker
Efter mycket om och men så sover han iaf nu, oroligt men ändå
Pust
Försöker komma ihåg att andas själv mellan varven...
Önskar att detta bara är vanlig förkylningsastma, så att det inte utvecklar sig till riktig astma
Framtiden får utvisa
Undertiden försöker jag lugna mina nerver


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars liten. Jag vet hur det är snuttan, sjuka barn. <3 Kram.

2012-05-01 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0