Skottlossning

Då var det skottlossning på min gamla gata igårkväll
Tur att man inte bor där längre :)
Denna stad känns som en förort i USA...
Är inte helt säker på att jag vill bo kvar
När Zackarias börjar skolan hade jag hellre bott i en håla utanför
Känns inte alls som en trygg barndom här i stan
Vi får se hur det blir med det!

Idag har vi en ledig dag tillsammans <3
Ska besöka en vän ikväll
Vädret verkar inte vara det bästa
Hade annars tänkt att vi skulle gå i bokskogen
Men det får bli en annan dag

Gratulerar med dagen mina norska vänner!
17 maj idag vilket är en STOR dag i grannlandet
Hela landet klär upp sig och tar fram sina folkdräkter ur graderober
Flaggan vajjar vart man än ser
Här är en bild från Oslo den 17e maj 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0