Nytt

Idag kom mitt paket fram som jag beställde på eleven förra veckan! :D
Nagellacken var precis så fina som jag hade tänkt så jag blev superglad!
Fick även med den populära Burt´s Bees nagelcreme som jag var sugen på att testa
Blev riktigt ledsen när jag för sent beställde min glossybox, så jag fick aldrig testa den
Därför beställde jag en egen för mina nagelband är enormt torra så jag hoppas att den kommer att hjälpa

Jag beställde också Hawaian Tropic läppglans som smakar söta frukter! Ja, det smakar mer än det luktar :)

En ny eyeliner behövde jag också!

Tillsammans med det jag beställt fick jag med två parfymprover och en bodylotion med shimmer som är toppenfin!<3

 

Idag var även första gången på träningen!

Var oerhört skönt att ställa sig på löpbandet :)

Ser redan fram emot nästa träningstillfälle som nog blir på onsdag...

På måndag nästa vecka har jag iaf min första dejt med min nya PT!

Behöver verkligen hjälp med att komma igång rejält med min träning och där är Sats bästa hjälpen!

 

 

Fick även hem mitt ajfåne-skal som jag beställt från ebay!

Det sämsta med att handla där är leveranstiden... :(

Men toppen är priserna och utbudet som inte finns här hemma!

 

Igår fyndade jag detta på åhlens :)

Isadoras Summer Make-up 2012

Deras trio-ögonskugga och en grönglittrig eyeliner med inbygd vässare! <3

Älskar verkligen färgerna som känns så sommriga!

Fick med ett matchande armband av Cornelian stones

Passade samtidigt på att skaffa ett till bronzepuder från Loreal :)

 

Nu är det dags att sova här efter att BB tagit slut

Imorgon blir det mys i parken med mina mammavänner

Sen tvätt och städdag på eftermiddagen, mindre glamoröst ;) men ack så nödvändligt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0