Godtrogen my ass

Fan att man är så jävla godtrogen
Fick mobilen stulen idag... :(
Så här gick det till
Jag var på Entré för att träna
Skulle träffa PT lite senare så för att fördriva tiden tänkte jag hitta mig en klänning
Brukar aldrig prova när jag e ute med Zacky
Men självklart gjorde jag det just idag
Han satt i vagnen precis utanför provbåset när jag i ultrarapid provade en klänning som jag hittat
När jag väl är ute ur affären så går vi och byter blöjja, sen e det dags för mat
Då märker jag att mobilhelvetet är väck!
Finns ingenstans bland mina saker...
Så jag bad en snäll tjej som passerade förbi att ringa min telefon
Den var mycket riktigt upptagen i samtal av någon annan jävla IDIOT!!!
FAN vad arg jag blev
Men får väl skylla mig själv...
Varför skulle man kunna lämna mobilen i väskan när sonen sitter i vagnen?
TACK och LOV att de inte tog Zackarias med sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0