Fullspäckad långhelg! <3

Denna helgen är den bästa på länge!
I torsdags så var älsklingen ledig så vi spenderade dagen tillsammans
Besökte mitt nya gym och det verkade toppen!
Jag e såå taggad att börja träna nu, sätter igång på måndag!!! :D
Igår var det fullt ös från 7 på morgonen, dagen gick i ultrarapid
Vi avslutade den med grillning i parken med svärföräldrarna och sedan en glassig promenad på stranden
Jag tog årets första dopp, tillsammans med svanarna! ;)

Zackys paket kom från Lekmer
Det var en sånhär fin uvdräkt som skyddar mot solens farliga strålar
Beställde också en solkeps!


Jag beställde även ett paket från Eleven som kommer nästa vecka
Kan knappt bärga mig :)

Idag är det cirkusdag!!!
Som jag har sett fram emot sen i januari typ :)
Ska bli så härligt, jag ÄLSKAR verkligen cirkusar
Det är något magiskt över de stora tälten som utifrån sett inte avslöjar vad som finns inuti


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Tack snälla! :D

2012-05-19 @ 19:14:25
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0