Barnloppis i folkets park!

Vid första anblicken när vi steg in i parken imorse kl nio så ville hela min kropp bara vända på klacken och gå därifrån
Det var så otroligt mycket folk där vilket inte är det bästa jag vet så tidigt på morgonen
Men jag tog ett djupt andetag och traskade in med tunga steg dold bakom mörka solglasögon
Efter en stund hade pulsen lagt sig så att jag kunde titta på alla prylarna som folket hade släpat med sig till parken
Solen gassade och värmen steg flera grader i minuten
Till slut så hittade jag en kär hopphäst för en tjuta och sen bara rasslade det till och vagnen fylldes till brädden av finfina leksaker ;)
Den som icke ger upp finner!
Sedan kom Z och hämtade alla saker och körde hem
Själva gick vi vidare och fikade med underbar vän <3
Over all en bra dag idag med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0