7. Favourite

image description
Min favorit denna månad är helt klart min box från Glossybox!
Spänningen innan posten kom trappades upp ju närmre slutet av månaden vi kom
När jag sedan äntligen hade hämtat paketet så väntade jag ännu lite längre innan jag öppnade det
Jag ville dra ut på längtan en liiten stund till ;)
Väl när jag öppnade paketet så blev jag glatt överraskad!
Fick superbra produkter i en såå fin låda
Ja jag älskar allt runtomkring, alla små detaljer gör Glossybox till min absoluta favorit just nu!
Produkterna i sig överträffade även de mina förväntningar!
Jag fick detta:
  • MARIA NILA Kolorit Volume Powder (volympuder till håret) - Fullsize 129kr/50ml
  • NUXE Rêve de Miel Hand & Nail Creme - Prov
  • MAX FACTOR False Lash Effect Fusion Mascara - Fullsize 175kr/13.1ml
  • NAILS INC Nail Polish - Prov
  • GARNIER BB Creme - Fullsize 119kr/50ml

De 3 fullsizen i sig är värda: 423kr! Jag betalar bara 139kr! Kan det bli bättre? :)

Mascaran var riktigt bra, men jag tycker att applikatorborsten i sig är lite för stor i min smak... Jag gillar när de är supertunna. Men resultatet är ju det som räknas och det är toppen!

Handcremen luktade gudomligt gott så den kan jag verkligen rekommendera!

Nagellacket var i en väldigt ljus lila/gråton vilket inte föll mig i smaken direkt så den ger jag bort till någon annan!

Sist BB cremen... Finns inget annat att säga än att den är toppen! Lägger sig tunnt på huden och smälter snabbt in och lägger sig inte som en tjock creme! Man ser naturlig ut! Toppat med lite solpuder så är man redo för sommarens alla upptåg för den innehåller solskyddsfaktor! Bra va? :)

Nu längtar jag på nytt :) På min nästa box som kommer om några veckor... Detta är som om man väntar på att fylla år, fast varje månad. Superspännande! :) I LOVE it!


Blir du nu sugen på en egen liten box så skaffar du den här:
Ange min mailadress
[email protected]
så får jag glossydots om du beställer :)
http://www.glossybox.se/invitation/MTk5MTg=?utm_source=Customers&utm_medium=link&utm_term=MTk5MTg=&utm_campaign=Refer-a-friend/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0