Tid du är ett tidsfördriv

Att komma i tid
Tidigare (innan jag fick barn) var jag jämt i tid till alla möjliga och omöjliga saker
Vad det än handlade om var jag i princip aldrig sen
Jag stod alltid som en "duktig flicka" och väntade tålmodigt på alla andra
Jag stressade många gånger för att kunna få en lugn stund innan mötet
Ofta blev jag irriterad när folk inte hade vett nog att komma i tid själva!

Nu till dagens läge... ;)
Ombytta roller har det blivit nu
Allt som oftast så får nu världen vänta på oss
Jag är inte den som jagar upp mig i onödan längre, enbart för att komma först
Ohnej!
Nuförtiden så är jag mer eller mindre alltid en gnutta sen och folket får nu snällt stå och vänta på mig :)
Säkert blir de smått irriterade precis son jag brukade bli ;)
Men det rör mig inte i ryggen
Jag brukade ju själv vara den som fick vänta jämt
Det är livet på en pinne! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0