The smell off good coffe in the morning...

Imorgon kommer min idol till stan!
Jag är såå förväntansfull ;)

Idag har vi föräldraträff där temat mat ska tas upp och
Nej, jag har fortfarande inte matat min bebis med annat än modersmjölksersättning på flaska!
Trots att han är fem månader har jag valt att skjuta upp det lite till
Det kommer såklart att hända så småningom
Men jag gillar att han är liten bebis ett tag till

Igår var vi på bebisbio för första gången! :)
Hela salongen var full av supersöta gullungar
Alla skötte sig examplariskt under hela filmen
Utanför var skötbord uppradade och just det, filmen började kl 11!
För allra första gången någonsin så sitter jag på bio och äter frukost gäspandes haha
Är verkligen ingen morgonmänniska längre :(

Imorgon börjar även älsklingens påsklov
Ska bli skönt att ha han hemma lite mer
Att ta hand om bebis är ett heltidsgöra :)
Just nu ligger han och jollrar: Mamma sluta blogga nu, ta upp och lek med mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0