Hängmattehäng

Inledde dagen med skönt hängmattehäng på vår soliga balkong :D Lovely
Sedan har vi bara varit hemma och tagit det lugnt idag
Jag lagade en moussaka som blev helt okej, använde mig av stekt köttfärs, skivad potatis och morrötter med tomatsås och ost på toppen
Min matlagning har inte varit på topp den senaste tiden
Det går i vågor det där, ibland har jag hur mycket inspiration och matlagningsglädje som helst
Andra gånger vill jag knappt laga något alls
Blev sugen på nudlar nu btw ;)
Riktigt god nudelsoppa blir det om man pimpar den med valfritt kött, råa grönsaker, lime eller citronjuice och lite extra kryddor på det a la thaistyle! mums

Färgade håret igår, något som inte har hänt på 4-5 år!
Innan bytte jag hårfärg allt som oftasts men sedan tröttnade jag och ville ha min naturliga färg
Har dock varit sugen på förändring nu ett tag och färgen blev lite ljusare brun,
ingen större förändring mot innan, men håret känns iaf friskt och mjukt!
Blir kanske ännu lite ljusare när sommaren är här!

Kollar på BB just nu och det är sjukt tråkigt i år!
Produktionen får ta sig i kragen till nästa år, om det blir några fler år efter detta
Deras syn på underhållning är ren och skär mobbning- vilket inte är det minsta roande att titta på PISS OFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0