Bästa Barcelona

Igår kändes Malmö som om man var i underbara Barcelona!
Solen stekte som aldrig förr och det var fantastiskt väder ute!
Sov dock otroligt dåligt så jag kände mig ur form hela dagen
Inatt har varit snäppet värre för Zacky blev sjuk och har varit orolig sedan igår
Själv vaknade jag med huvudvärk som inte vill släppa och han kan knappt andas så förkyld han e...

Gårdagen bjöd på fika med både Ulrika och kära Rima!!
Var så längesen sist vi sågs <3
Zackarias fick också träffa sin vän Leya som först skrämde honom en smula ;)
Ikväll skulle jag iväg på bio men jag får ställa in och avboka biljetterna
Kan omöjligt lämna mitt hjärta när han inte mår bra!!!
Så det får bli en lugn hemmakväll här istället!
Ska snart gå upp och sätta på en kopp kaffe här för klockan e snart 12 :)

Igår satt förresten Zico i sin stol för Allra första gången! Han gillade den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0