bara bariärer

Bara idag har kännts som en hel vecka!
Vaknade och gick upp vid 12 som vi brukar
Började dagen med att sortera klädhögen i spjälsängen, det tog halva dagen
Igår fick vi nämligen en fin byrå av farmor och farfar med tillhörande spegel
Så nu är spjälsängen funktionsduglig igen
Bebis sov en liten stund mitt på dagen men då kanske bara 20 min
Sedan dess har han varit vaken, trött, hungrig och kinkig
Ingenting har behagat honom idag
Fick under ett mirakel ihop en snabb middag med frysta köttbullar
Zaid kom hem och några män kom hit och fixade vår parabol
Så nu har vi typ alla kanaler som går att få, svenska och arabiska plus hur mycket som helst
Badade en stund med bebis och tittade på BB efter det :)
Sitter nu i soffan och tittar på en liten bebis full med energi som ligger i sitt babygym och pratar med sin KO!
Imorgon börjar en ny vecka, tänkte försöka mig på att gå ut och gå, antagligen för att handla
Har svårt för att gå planlöst utan mål...
Känns så mycket bättre om jag vet vart jag ska
Jag behöver veta vart jag är påväg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0