Mitt sätt att koppla av på...

Mitt bästa sätt att koppla av på är just nu i badet
Det är i princip den enda egentiden jag har nuförtiden ;)
Älskar bubblornas knastrande och det rykande varma vattnet
Dock varar det bara i ca 20 min sen orkar jag inte ligga kvar mer :)
Perfekt tid för att blogga samtidigt :)

Ska börja ge bebis ersättning ikväll för han har inte gått upp i vikt som han ska... Håller tummarna för att det funkar
Men jag fortsätter med amning så länge jag kan, vill verkligen inte sluta med det i första taget, är ju allra bäst för bebisen! <3

Vill på barnvagnsbio och hoppas att sf snart sätter igång med sina visningar!
Det är helt enkelt vanliga filmer som de visar mitt på dagen ( inte barnfilmer ) men så har man med sig vagnen och så har de en "amnings/byta blöjorpaus" i mitten av filmen! :)
himla smart ide tycker jag!
Så det tänkte jag få med mig min lilla mammagrupp på framöver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0