Klarblå himmel

Blev väckt av att dörrklckan ringde
Hade helt glömt bort att Mkb skulle komma och kolla ventilationen
Snubblar upp ur sängen och slänger på mig några kläder
Sedan blev det lugnare..
Har suttit här hemma i köket och ätit lite frukost och druckit te i lugn och ro
Tittade precis ut genom fönstret (rullade upp rullgardinen, 12.56)
Ser att det är underbart fint väder ute, vilken chock! haha
Igår var det så ruggigt kallt, regning och blåsigt att vi tog taxi till Bvc
Gick ut med barnvagnen först, men vände efter 5 min, det var inte alls mysigt
Men idag är det strålande solsken ute och det ser så inbjudande ut
Måste ge mig ut på en liten promenad!

Just nu fixar jag med en tårta, för vi får besök lite senare
Zackarias sov i sin gunga men vaknade precis, så nu e det dags för matning

Ha en trevlig fredag den 13e allihop! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0