Flickbesök

Idag har vi haft besök av finaste vännerna Alice och Alissa!
Det var lika trevligt som alltid
Vi fikade, åt lite mat och pratade bebisar :)
Lägger ut bilder en annan dag för nu e jag helt slut och vill bara sova
Blev dock hungrig igen så chipsröret åkte fram ;)
Min aptit är större nu tack vare amningen vilket jag gillar!
Tidigare i veckan har vi varit inne i stan med vagnen och fikat med Ulrika, Petra och Emma <3
Skönt att kunna träffa vännerna lite oftare nu
Är så tacksam över vilken vintern vi har i år, jag saknar inte alls snön! :D
Imorgon kommer fina Nathalie till stan och hälsar på vilket jag verkligen ser fram emot <3
Nu är det dags för mig att hoppa i sängen
Här är en bild på när Zackarias ligger nöjd i mitt knä <3

Han är så rolig och mysig nu när han börjar prata mer och mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0