Vår prinsessa är här! <3

Då kom en ny prinsessa till världen just idag!
Jag gissar att de kommer döpa henne till Alice, men vi får se imorgon! ;) (Viktoria heter Alice i mellannamn)
Idag fyller också min älskling år och bästa Sandra <3 Vilken underbar dag det är den 23e februari :)
Svärmor och far kom hem från Iraq igårkväll så vi har varit där hela dagen idag!
Köpte med semlor påvägen för att fira
Skönt att de är hemma igen! Läget är långt ifrån lugnt i Bagdad så jag tycker inte alls att det e roligt när de är där...
Jag hade själv gärna åkt ner till Iraq och hälsat på resten av familjen (de är enormt många)
Men läget i Bagdad gör att jag inte ens funderar på att åka ner
Kanske om 20 år som min svägerska sa idag, men förhoppningsvis tidigare!
När allt är lugnt igen, då åker jag mer än gärna ner och det ser jag fram emot
I dagsläget är bomber tyvärr inget ovanligt och på tv får man se skadade människor i massor även barn
Vilket får mig att inte bara bli illamående men även väldigt illa till mods
Det är så sorgligt att det landet aldrig får lugn och ro, men förhoppningsvis blir det förändring, någon dag
Människorna som bor där förtjänar såå mycket bättre! <3
Usch, nu fick jag en klump i halsen...
Ska gå och lägga oss och drömma söta drömmar ist!

Men stort grattis till vår nya prinsessa!
Vickan och Daniel blir säkert toppenfina föräldrar
De är enligt mig ett perfekt matchat par, de är såå lika :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0