Sean den förste banan


Tittar på reprisen av Melodifestivalen ikväll
Missade spektaklet igår ;)
Förstår inte riktigt grejen med 3 programledare - kasta blondinen till nästa lördag :)
Men Sarah Dawn Finer och Gina Dirawi gjorde ett kanonjobb!
Gillar det allra första bidraget av underbara Sean!
Sverige behöver bli lite mer humorberikade och mindre knäckebrödstorra! :D
Afrodite ser ut som en trio av gamla transor... Inget ont menat :)
Känner mig ovanligt ärlig ikväll, ska väl finnas en tid för ärligheter också?
Har stannat hemma för många dagar i rad pga sjukdom nu (skyller på det)
Min röst går till mormorsfavoriterna Dead by April! Rena svärmorsdrömmen
Vad som FETT går bort är Gubbäcklet FLINK som tafsar i liveTV!!!!!!!! URK och TVI
Kul hade det varit om hon gett honom en lavett och sagt att det verkligen INTE var OK!
Maries dräkt var sjukt snygg, men snälla... sjung om nåt annat än hur du kryddar din mat a la Swede!!!
Vinnande Loreen är väl den ende som passar in i Melodifestivalens vinnamall och jag gillar hennes snö :)
För första gången kan jag hålla med om att de rätta låtarna gick vidare! Bra jobbat svenska folket ;)

Nu är jag sugen på att de nästa deltävling, låt det bli lördag fort!



Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att läsa om dina åsikter dom skilljer sig markant från mina. Jag älskar Helena Bergström, kanske inte som programledare, men ändå. Mormorsfavoriterna kan jag inte hålla med om, jag tror dom har dött till april. Afrodite, ja. Flink är ett äckligt påtänt svin. Jag diggade Sean banan, det var svängit. Jag blev lite rädd när negern dök upp bakom Loreen men det var ju meningen att han skulle va där. Dom andra som var med lämnade inget varaktigt intryck. Puss puss.

2012-02-06 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0