Melodifestivalen I Göteborg


Då var det redan lördag igen :D
Veckorna går så himla fort!
Nu sitter jag i soffan och äter nya fovoritgodiset lakritschoklad  och tittar på Melodifestivalen :)
Diggar Topcats rockabillymusik!!!
Får mig att sakna gymnasietiden när vi åkte runt i Amerikanare och cruisade runt stad å land <3
Det var härliga roliga tider det som jag aldrig glömmer
David överraskar med en skön dancelåt som säkert kommer spelas varm ute på klubbarna i sommar
Ginas klänning e sjukt snygg ikväll ;)
Tvärt emot blondy OHs fula gula haha, men det e klart, hon ville säkert matcha sin enormt töntigt fula dans!!!
För första gången i tävlingen någonsin, min absolut minsta favorit (tillsammans med af uggla) Di leva!
Men det e bra Dileva! Glöm inte bort att andas! Det e livsviktigt!!! ;)
Jag saknar INTE Bergström ikväll :)

Även ikväll vann rätt låt :D
Men Tomcats kunde gott gått vidare de med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0