Kontoret

Jag hade längtat till ikväll då den nya humorserien Kontoret skulle börja på tv4
Men jag blev besviken... det levde inte riktigt upp till mina förväntningar.
Det bästa var slutet, tårtkastningen var kul, annars tyckte jag att den var seg och inget för mig att hänga i granen
Idag har vi haft fullt upp här hemma, har lagat mat, städat och bakat en kaka :)
Blev en browniecheesecake med björnbär som blev supergod
Men nästa gång blir det dubbel mängd cheesekake ;)
Sedan har vi haft finbesök av mina kära vänner Senka och Theese <3
Till på köpet så har vi fått snö idag
Supermysig söndag!
Nu ska vi till Fridays på Lilla Torget och mysa lite till






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0