Friday!

Ja då var det fredag igen
Bet mig nyss i tungan under en nysning... mindre trevligt! Hur lyckas man? ;)
Idag har vi varit nere på stan och fikat lite med kära tant Emma och så har vi träffat Ebti med bebis
Kvällen blev dock dötråkig och kan lätt klassas som den tråkigaste fredagskvällen på länge!
Ingenting på tv, ingen god mat (åt en skål med nudelsoppa) och inget trevligt sällskap
Känner mig deppig och ensam, men tacksam över att jag har min älskade man
Samtidigt gläds jag åt att han har det bra uppe i nordnorge, han om någon förtjänar en semester
Ingen avundsjuka där inte, varför vara andra missundsama?
Imorgon blir dock mycket mysigare här hemma för då får vi finbesök och vi ska ha fest! ;)
Pysslar lite ikväll och skapar en present till Zaid, kommer lägga upp bild senare
Tror att han kommer att bli hur glad som helst
Får passa på när lilla bebisen sover en stund!

Har idag kommit fram till att det behövs mer flaskmat till min älskling...
han blir inte alls mätt på bröstmjölk längre
Helammade i tre månader drygt men nu börjar jag nog se ett slut på det tyvärr...
Hade jag bestämt själv så hade jag gärna helammat honom tills han blir sex månader, i en perfekt värld
Men världen är inte bara svart/vit det finns en hel massa gråzooner däremellan
Så vi får anpassa oss till det, börjar bli trött på gissningsleken nu: Är bebis hungrig eller mätt? :(
Då blir det bättre att ge honom all välling han förtjänar för att hålla sig mätt

Fredagsmyset ikväll består av Jelly Belly Beans och Engelska chips från The English shop! :D
Till det dricker jag Grape Tonic mums! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0