Hälsningskort från smartphoto

Smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer
 
Jag har provat på deras hälsningskort som man kan beställa i rektangulära eller fyrkantiga storlekar
 
Personligen tyckte jag att sidan var lite krånglig att använda för mig som inte har hur lång tid som helst på mig med en liten kille hemma.
 Men de har jättefina olika färdiga mallar som man använder!
Resultatet blev superfint och jag bifogar en bild i nästa inlägg...
Jag använde mina kort som ett litet minneskort på min sons första år i livet!
 
www.smartphoto.se kan du beställa dina egna kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0