Vardagslyx för en hemmamamma/fru

Jag har alltid varit dålig på att lyxa till det för mig själv
Även på att testa nya spännande produkter...
Idag när jag satt och åt min frukost så kollade jag runt på lite olika bloggar
Fastnade på Laila Bagge Wahlgrens som skrev om glossybox
Blev nyfiken och klickade in på deras hemsida och tyckte att det verkade kul
Att få hem en box med blandade produkter en gång i månaden passar mig perfekt
Då kan jag testa nya produkter samtidigt som jag får lite vardagslyx här hemma! ;)
Så jag beställde en box direkt och hoppas att jag får marsboxen trots att det redan är april!

Veckan som varit har bjudit på blandade känslor...
En nära vän till mig har startat ett nytt kapitel i sitt liv och jag hoppas att det blir till det bättre
Har varit duktigt orolig för denna tjej en längre tid, men vi gör alla våra egna val i livet...
Huvudsaken tycker jag är att man stannar kvar hos sin vän och finns där oavsätt vad som händer
Även fast det är svårt att veta vad man ska säga.
Tror i alla fall på dig och älskar dig för alltid!

En annan vän födde barn alldeles för tidigt... I vecka 24, och pojken överlevde i 3 veckor men inte mer.
Begravningen var tidigare i veckan
Även om detta inte är en nära vän till mig så skär det djupt i mitt hjärta att tänka på vad hon och hennes familj går igenom. Önskar att världen inte vore så grym ibland...

Hemma har det också varit ganska turbulent på sista tiden...
Enbart pga sömnbrist skulle jag tro, inget annat
Men det tar på psyket att aldrig vara riktigt utvilad
Tänk vad mycket enklare det vore om man bara inte påverkades så ortroligt mycket av sömnen
Eller i vårt fall brist av sömn ;)
Men man kanske vänjer sig till slut?

Idag har jag fått ett par Converse!
Jag har aldrig varit riktigt förtjust i detta märke
Men dessa är lila och superfina! Tack Z habibi <3

Zacky, Zico, ZoZo, ZickZack med mera (kärt barn har ju många namn sägs det ;) hehe) har också fått en fin present idag som jag har velat köpa sedan länge men inte hittat någonstans...
En jättefin badrock som vi kan packa in honom i efter bad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0