Tillbaka till det gamla!

Idag ska jag ta en resa tillbaka till tiden innan jag blev gravid
Jag ska ändra mina matvanor
Från idag blir det inget mer socker
Vågen fortsätter att stiga i rasande fart
Något måste förändras
Så jag börjar idag
Tillbaka till gamla vanor
Då jag nästintill aldrig åt kakor eller saker med socker i
Förhoppningsvis räcker det för att jag ska minska i vikt
Annars får jag ta till andra metoder
79.2

Mitt bmi är på 25.6, alltså för högt

Ett hälsosamt BMI ligger mellan 20,1 – 25.

Av medicinska skäl kan det alltså vara en bra idé att gå ner några kilo.

Funderar på att gå med i aftonbladets viktkoll... Hum, får tänka lite på saken! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0