Glossybox


Snart får jag hem min efterlängtade låda från Glossybox :)
Hoppas på att den kommer i nästa vecka
Det är en box som innehåller 5 skönhetsprodukter till priset av 139:- som hittat! ;)
Varje gång får man olika saker, vissa i provstorlek och andra i full storlek

Är ni sugna på att prova på en egen fin låda kan ni göra det här:
http://www.glossybox.se/invitation/MTk5MTg=?utm_source=Customers&utm_medium=link&utm_term=MTk5MTg=&utm_campaign=Refer-a-friend/

Humöret idag är verkligen inte det bästa...
Blir förhoppningsvis bättre imorgon
Kan detta bero på att jag slutat med socker???
Är nu inne på 3dje dagen av min ingetsockerdiet...
Går väl sådär kan jag erkänna
Har inte ätit något sött, men är otroligt sugen på allt från cheesecake till en kopp sött te!
Denna biten hade jag mer än gärna satt mina tänder i:
http://bambi.alltforforaldrar.se/2012/april/pekankola-cheesecake.html
Får väl gå och mumsa på en morot eller en köttbulle ist ;)
OAO-over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0