Fetare och fetare

Svenskarna blir fetare och fetare
Det fick jag höra på nyheterna denna morgon
Då känns det extra bra att jag har valt att lägga om min kost
Det går framåt, under 10 dagar har jag inte haft något socker alls i mitt te och inte ätit en enda kaka!
Jag ätit 1 klubba och druckit några glas saft...
Samt ätit lite popcorn och några chips
Vågen visar 1,8 kg mindre så jag ökar inte längre i vikt!
Mitt bmi har också sjunkt från 25,6 till 25,2
Det är alltså fortfarande för högt, men det börjar arta sig

Har idag kommit på hur man länkar ;)
Så här är länken till dagens nyheter:
http://www.dn.se/livsstil/halsa/fetare-och-fetare--med-trasiga-knan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0