Dissa Hissen

Bröllopsfesten vi var på i lördags var hur trevlig som helst
Lilla Zackarias sov i princip hela kvällen med hörlurarna på så det kändes som om vi var där ensama ;)
Han log och sov i vagnen och vi kunde umgås med varandra
Känner fortfarande inget behov av barnvakt och det kommer nog kännas riktigt svårt första gången jag tvingas lämna ifrån mig Zacky... Men den dagen kommer ju oavsett jag vill det eller inte :)

Första måltiden har nu serverats och det blev gröt
Han njöt i fulla drag och ville bara ha mer hehe
Nästa rätt att introducera blir hemmagjord jordärtskockspuré
Jag tänkte ge han gröt i några dagar så att han vänjer sig, sen provar jag med nästa rätt
Hoppas att han inte är kräsen utan så såningom kommer att äta samma mat som oss
Ska försöka äta lite nyttigare själv nu - lite mera fisk och grönsaker - lite mindre snabbmat och fett
Vågen är inte min vän just nu... ;)
Våga ändra väg
Vägra att fastna i sambotjockisträsket haha
Ska gå på lite fler promenader och dissa hissen när jag kan

Just nu drömmer jag om semester och att åka utomlands...
Blir kanske Turkiet med svärföräldrarna?
Även finns det drömmar om ett körkort och jag har nu gjort ett ryck och beställt synkontrollblankett
Ska börja övningsköra för allra första gången
Så se upp Malmö
Kastberg ska ge sig ut på vägarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0