Vecka 35 plus 3

Onsdag idag, mitt i veckan!
Dagens middag blir ungnsrostade rotgrönsaker med färdiga köttbullar, kokt mais och pepparsås!
Träffade underbara Petra på lunch idag och fick en söt liten body till mitt hjärta! <3
Nu går tiden väldigt fort här och jag e väldigt långt gången,
Kom på tanken idag att från nästa lördag är en forlossning helt möjlig!
Är nu i vecka 35 plus 3 dagar
Här är några bilder från igår som jag tog hemma innan jag åkte in på teater som för övrigt var väldigt fängslande
Kombinerad dans och teaterföreställning om oidipuskomplexet





Min dagliga syssla nuförtiden: ligga i soffan och göra absolut ingenting! :)

Laga mat måste man också göra (ibland)

Här är en bild från vecka 34

Ja det var de senaste bilderna som har tagits..
Borde bli bättre på att ta kort nu när vi har en superbra kamera här hemma!

För övrigt så fick jag en väldigt myyysig frukost imorse med min älskade man, vilket händer väldigt sällan nuförtiden, så det uppskattade jag verkligen! <3

Kommentarer
Postat av: petra

du är så fin gumman. vill se bebisen nu!

2011-09-28 @ 19:04:37
Postat av: Anonym

Det är du inte ensam om :)

2011-09-28 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0