Ultraljud

Idag är det dags för tredje och sista ultraljudet
Är nu i v 33 + 3
Mår illa idag och har nyss tagit en Omeprazol som jag hoppas börjar verka snart
Blir så otroligt trött när illamåendet tar över
Mannen kommer och hämtar mig vid tretiden så det blir vila tills dess

Jag längtar nu oerhört mycket på att min bebis ska komma ut
Kan erkänna att jag börjar tröttna på att vara gravid ;)
Vill att de närmsta veckorna ska gå fort!!! :)
Är trött
På att må illa
På halsbränna
På att bli anfådd av att enbart resa mig upp
På att springa till toaletten stup i kvarten för att försöka kissa
På att mat inte smakar som den brukar
Är helt enkelt trött på att vänta... :)

Efter UL ska jag fika med kära Alexandra <3
Händer alltför sällan så det ser jag fram emot

Vill väldigt gärna göra en fin gipsavgjutning av magen
Får gå till apoteket och köpa gipsbindor! ;)
Magen växer nu för varje vecka känns det som
Tidigare har det inte synts så tydligt men nu så :)

Skönaste killen just nu är Oleg Nejlik som på Idols audition spelar sin egengjorda Elektropop!
Den är helt klart störtskön och sätter sig på hjärnan direkt!
Mer sånt, det gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0