NU är hösten här <3

Sommaren har gått fort som den alltid gör
Äntligen är hösten  här
Har verkligen längtat :)
Ingenting har egentligen hänt sedan sist, denna sommar har varit väldigt ohändelserik
Har jobbat lite då och då, sedan mest vilat och tagit det lugnt. Tröttheten har tagit över min kropp :)
Med hösten kom också förkylningen
Har legat utslagen hemma i fyra dagar nu
Hoppas att det går över snart!
Imorgon ska jag iaf bege mig ut för då ska vi på vårt 3dje ultraljud! <3
Här e första bilden från vecka 14 :)


Nu kan man se att magen växer från vecka till vecka :D
Förra veckan var vi hos vår nya barnmorska, bytade bort vår gamla och fick träffa en ny
Allting är som det ska och jag växer enligt kurvan
Illamåendet är kvar men mina nya tabletter hjälper lite bättre

Ikväll får jag besök av mina kära NOkursare vilket jag verkligen ser fram emot!!!
Skolan har börjat igen och examensarbetet borde vara i full gång, men pga sjukdom så har jag skjutit fram det några dagar... att vara sjuk tar evrkligen på alla ens krafter och allt jag egentligen vill göra är att sova, men inte ens det kan man! ;) Hoppas att det går över snart iaf så att jag kan komma igång med skolan som planerat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0