Helgen

Var på arabisk bröllopsfest igår med Zaid, Ali och Noor
Festen började i Nydala med att hur många bilar som helst körde tutande genom stan med varningsblinkers på
Väldigt uppseendeväckande ;)
Sedan kom vi till festlokalen som låg nere i hamnen och där bjöds det på stor fest med mycket folk och god mat
Innan middagen fick brudparet en överraskning i form av 2 svenska magdansöser som dansade väldigt bra
Festen var väldigt trevlig och brudens klänning var bedårande vacker

I fredes gjorde vi ett besök hos min kära moder och vädret kunde inte varit bättre
I strålande solsken satt vi och fikade på deras terass och njöt av vad det kändes som sommarens sista värme
På vägen hem åt vi den godaste pizzan jag ätit på länge i otippade hålan Arkelstorp hehe

Idag söndag händer inte mycket...
Zaid jobbar och jag sitter hemma och tar det lugnt
Äter lördagsgodis och chips :)
Bokade biljetter till dansteatern Kung Oidipus, som jag ska gå på med Therese den 27e september
Var väldigt längesen jag var på teater nu så det ska bli hur kul som helst!
Vill väldigt gärna också gå på musikalen Les Miserables, får se om någon är sugen på att följa med...

Imorgon är en ny vecka och jag hoppas att jag kan komma igång med mitt examensarbete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0