Elefantfötter

Mina fötter är stora som en elefants just nu,
får knappt på mig mina enda par skor som passar just nu (som i vanliga fall är för stora)...
Kan bero på att jag var på resande fot hela dagen igår
Ullared fick besök av mig och Anna
Vi blev några pengar fattigare ;)
Köpte mest saker till bebisen, blev en åkpåse, en badbalja, ett antal bodys och dreggelscarfsar, filtar å så
Hittade en massa fint denna gången å kan tänka mig att göra ännu ett besök till nästa år ;)
Mannen fick sina bayrampresenter  lite försent dock, men han blev glad ändå som alltid
Till mig själv hittade jag en vinerjacka och två glas-skålar...

På fredag kommer älskade Jonna äntligen hit
Detta ser jag verkligen fram emot <3<3<3

Måndag morgon
Tvätt och förlossningsfilm
Håller på med tvätten i källaren samtidigt som jag kollar på förlossningsfilm på datan
Börjar närma mig förlossningen nu med stormfart känns det som och nu är det bara 26 dagar kvar
Funderar på vilket sjukhus jag vill föda, har hört en del om att Malmö inte ska vara den bästa,
Så det är mycket möjligt att det blir någon annanstans!
Förhoppningsvis blir jag lite klokare efter torsdag för då ska vi till barnmorskan!

Byta grejjor
Vann ju en barnmatstol i sommras som jag gillade sådär..
Så jag la ut en annons om att sälja den på blocket men ingen nappa
Men idag fick jag mail om ett eventuellt byte, min stol mot en sånhär underbar vagga från Rock Star Baby:

Älskar verkligen denna! <3
Antagligen åker vi upp till Klippan i veckan och byter grejjor med varann! :D

Imorgon Tisdag
Teater och umgänge med Therese Tessan från klassen!


Onsdag
Lunch med Petra

Torsdag
Besök hos barnmorskan

Fredag Lördag Söndag
Kommer bästa kompisen!!!! <3
ÄNTLIGEN


En absolut Fantastisk vecka!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin vagga. En sån skulle man haft när du var liten. Kram.

2011-09-26 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0